Bondsnieuws (2016/4)

door

Vanaf dit nummer maken we gebruik van de dienstverlener Mailchimp om ons tijdschrift te versturen naar de meer dan 3500 abonnees. Dankzij deze oplossing kan de hele zending op hetzelfde moment vertrekken, krijgt het begeleidend schrijven een elegantere vormgeving en krijgen wij als bestuur een beter inzicht in wie er zoal Het Beertje opent en leest en in welk formaat. Hier hangt wel een prijskaartje aan vast: bedankt daarom aan alle oud-leerlingen die hun jaarlijkse bijdrage betaalden en dit zo mede mogelijk te maakten!

Onze pagina op Facebook blijft een groot succes, met nu reeds 1978 oud-leerlingen die zich bevriend hebben. Via deze interactieve pagina kunnen we kort op de bal spelen met het aankondigen van activiteiten die ons laattijdig gemeld werden. Ook dringende vacatures voor de school vinden er een dankbaar publiek en oud-leerlingen kunnen er zich aanmelden voor lustrum- en instuifavond.

Uit: Het Beertje nr. 329 (december 2016)